ملازمت کی تفصیلات

ملازمت کی قسم

پوراوقت

مکمل ملازمت کی تفصیل

کمپنی

ٹیلی نار پاکستان

اسلام آباد 44000، پاکستان

قسم

مارکیٹنگ اور تقسیم

قسم

پوراوقت

پوزیشن کے بارے میں

درخواست دینے کی آخری تاریخ: 22 نومبر 2022


ملازمت کی قسم: یہ کل وقتی پوزیشن ہے۔

گریڈ: یہ گریڈ 3 کی پوزیشن ہے۔

مقام: یہ کردار اسلام آباد، پاکستان میں مقیم ہے۔ (ہائبرڈ)


کردار کے بارے میں


آپ تنظیم کے اندر ڈیٹا اینالیٹکس کے استعمال کو فروغ دینے اور ان کو فروغ دینے کے ذمہ دار ہوں گے، اور کاروباری سوالات کے جوابات دینے کے لیے بصیرت اور ماڈلز کی ترقی اور فراہمی کو یقینی بنائیں گے۔ آپ کو ڈیٹا کے تجزیاتی حل اور خدمات کو سمجھنا، شناخت کرنا اور ان کی پوزیشن حاصل کرنی چاہیے جو ٹیلی نار کے کاروبار کے اسٹریٹجک وژن سے ہم آہنگ ہیں۔


آپ BI، Segments اور دیگر کاروباری اکائیوں کے ساتھ قریبی تال میل میں کام کریں گے تاکہ ان کے KPIs کو مؤثر طریقے سے حاصل کرنے میں ان کی مدد کی جا سکے اور بصیرت کے بہتر استعمال کے ذریعے ان کے مسائل کو حل کیا جا سکے۔


آپ کے مؤثر مقاصد میں شامل ہوں گے:


بی ٹی ایل پروڈکٹس اور وائٹ لسٹڈ آفرز کے پروڈکٹ مینجمنٹ کے ساتھ پروایکٹو بیس مینجمنٹ (منگنی، لائف سائیکل، ویلیو پروپوزیشن اور چرن وغیرہ)


سبسکرائبر برقرار رکھنے / اپ گریڈ کرنے کے لیے ڈیٹا سائنس / ایم ایل پر مبنی ماڈلز کو فعال کرنا۔


اہم کاروباری چیلنجز کو اجاگر کرنا جو ٹیلی نار کو بروقت اور درست رپورٹنگ کے ذریعے متاثر کرتے ہیں۔


اہم کاروباری مسائل کو حل کرنے اور روایتی طریقوں کو خودکار، ڈیٹا سے چلنے والے ماڈلز میں تبدیل کرنے کے لیے ڈیٹا سائنس کا استعمال


صنعت کی حرکیات کی توجہ اور دور اندیشی کو برقرار رکھنا اور کاروباری صارفین کو فعال طور پر رہنمائی کرنا


ڈیٹا رینگلنگ، تجزیہ اور پیچیدہ، مختلف ڈیٹاسیٹس کی تشریح کی گہری سمجھ کے ساتھ کاروباری مسائل کو حل کرنا


تمام کاروباری KPI کی نگرانی اور ان کا سراغ لگانا اور بروقت تحقیقات کے ذریعے بے ضابطگیوں کی چھان بین کرنا


کاروبار کو متاثر کرنے والے تمام عوامل کے اثرات کی رپورٹنگ کے لیے ایک آزاد تجزیہ کار کے طور پر کام کرنا


انتظامیہ اور دیگر اسٹیک ہولڈرز کے کاروباری سوالات کا فعال طور پر جواب دینا


تجزیات کے دائرہ کار کو بڑھانے کے لیے تجزیات کے لیے نئے شعبوں کی تلاش ہے۔


برقرار رکھنے کے ساتھ ساتھ لائف سائیکل اور اے آر پی یو کو بڑھانے کے لیے ایک اسٹریٹجک ٹول کے طور پر CVMA کے استعمال کو فروغ دینا۔


کسٹمر لائف ٹائم ویلیو (CLV) کو بڑھانے کے لیے CVMA کو ایک ٹول کے طور پر مؤثر طریقے سے استعمال کریں اور اس کا مظاہرہ کریں۔


کلیدی کارکردگی کے اشارے (خلاصہ)


تیز درست اور جامع ڈیٹا تجزیہ


شیئر ہولڈر کی آراء/ ڈیلیوری ایبلز پر جائزہ


مسئلہ حل کرنے کے لیے متبادل حل تلاش کرنے میں عملی سرگرمی دکھائی گئی۔


کاموں کی تکمیل کے لیے بیرونی وینڈرز اور اندرونی اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ تعاون


کاروباری بصیرت اور نتائج کو بیان کرنا اور پیش کرنا


کام پر آپ کا عام دن


CVMA میں ڈیٹا اینالیٹکس ٹیم کی رہنمائی کریں جو قابل عمل بصیرت حاصل کرنے کے لیے انتظامیہ کو بروقت اور درست رپورٹس اور ڈیش بورڈ فراہم کرنے پر توجہ مرکوز کرتی ہے۔


قابل عمل روڈ میپ بنانا اور صنعت میں تازہ ترین تحقیق اور رجحانات کو لاگو کرنے کے ساتھ ساتھ گاہک کے طرز عمل کو گہرائی میں کھودنا اور CVM حکمت عملی فراہم کرنے کے لیے بہترین پیشکشیں تلاش کرنا


تنظیم کے اندر کلیدی اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ اسٹریٹجک پارٹنرشپ بنائیں اور پوری تنظیم میں کاروباری بصیرت کے استعمال کے کلچر کو تیار/بڑھائیں


ڈیٹا اکٹھا کرنا اور ان کا تجزیہ کرنا، انہیں بصیرت میں تبدیل کرنا جو انتظامیہ کو فیصلے لینے میں مدد فراہم کرے گا۔


تجزیاتی سوچ میں مضبوط دلچسپی کے ذریعے ڈیٹا پر مبنی فیصلہ سازی کو سمجھیں۔


دیگر فنکشنل اکائیوں کے ساتھ قریبی ہم آہنگی جیسے ڈیٹا سائنس ٹیم، بزنس انٹیلی جنس، سیگمنٹس، ٹیکنالوجی، S&D اور دیگر تجارتی اسٹیک ہولڈرز


مختلف طبقات اور تجزیاتی ٹیموں کے ساتھ کام کریں تاکہ CVMA کو ٹولز سے آراستہ کریں جیسے طرز عمل کی تقسیم، پیشن گوئی کے ماڈل، سوشل نیٹ ورک کا تجزیہ، کراس سیل/اپ سیل ماڈل، مہمات کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے نئے ڈیٹا سورسنگ۔


انتظامیہ کے ساتھ کارکردگی کے جائزے کے سیشن تیار کریں اور ان کا انعقاد کریں اور ڈیٹا کے کسی بھی غیر معمولی رجحانات کی چھان بین کریں۔


اسٹیک ہولڈرز کو مؤثر طریقے سے شامل کریں اور انہیں متفقہ فریکوئنسی پر مطلوبہ مرئیت فراہم کریں۔


CVMA حکمت عملی اور روڈ میپ کی ترقی اور نفاذ میں مدد کریں اور اسے تنظیمی KPIs کے ساتھ ہم آہنگ کریں۔


برقرار رکھنے اور اے آر پی یو کو بڑھانے کے لیے ایک اسٹریٹجک ٹول کے طور پر CVMA کے استعمال کو فروغ دیں۔


ہم کیا ڈھونڈ رہے ہیں؟


تعلیم: MBA، BS/BBA (مالیات، مارکیٹنگ، کمپیوٹر سائنس، شماریات میں میجرز)


کام کا تجربہ:


کم از کم 4 سال کے بزنس / ڈیٹا اینالیٹکس کے تجربے کو ترجیح دی جائے گی۔


ملتے جلتے کرداروں کا ثابت شدہ ٹریک ریکارڈ


ٹیلی کام آپریٹر کا BI، DWH کام کرنے کا علم ایک فائدہ ہوگا۔


مارکیٹنگ، شماریات، اقتصادیات اور برانڈز کی اچھی سمجھ ایک اضافی فائدہ ہوگی۔


ممکنہ کیریئر کا راستہ


اس پوزیشن میں تجربہ حاصل کرنے کے بعد عمودی ترقی سمیت فرد کے لیے بہت سے متنوع کھلنے کا اہل بناتا ہے۔ دیگر فعال کرداروں میں ممکنہ راستوں میں تجارتی، طبقات اور مصنوعات، مارکیٹنگ اور کارپوریٹ حکمت عملی کے افعال، ڈیجیٹل خدمات، قیمتوں کا تعین شامل ہیں۔


فنکشنل اسکلز / نالج ایریاز


مضبوط تجزیاتی ہنر۔


امیدوار کو مؤثر طریقے سے متاثر کرنے، قائل کرنے اور گفت و شنید کرنے کے قابل ہونا چاہیے۔


بہترین اسٹیک ہولڈر مینجمنٹ اور تنازعات کے انتظام کی مہارت


بہترین کوآرڈینیشن اور فالو اپ کی مہارت۔


Apply Now