ملازمت کی تفصیلات
ملازمت کی قسم
پوراوقت
مکمل ملازمت کی تفصیل
میڈیا کام گروپ ایم کی ایک ایجنسی ہے، جو دنیا کی سب سے بڑی میڈیا انویسٹمنٹ کمپنی ہے اور ڈبلیو پی پی کا حصہ ہے۔ درحقیقت، عالمی سطح پر آپ کو نظر آنے والے ہر تین میں سے ایک اشتہار کے لیے ہم ذمہ دار ہیں۔ ہم فی الحال ہمارے ساتھ شامل ہونے کے لیے ایک بزنس مینیجر - ڈیجیٹل کی تلاش کر رہے ہیں۔ اس کردار میں، آپ برانڈ ٹیموں، مارکیٹنگ مینیجرز کے ساتھ کامیاب تعلقات استوار کرنے اور برقرار رکھنے کے ذمہ دار ہوں گے اور تفویض کردہ برانڈ ٹیم کے ساتھ ساتھ کلائنٹ کے سینئر اسٹاف/ایگزیکیٹوز کے ساتھ روزانہ رابطے میں رہیں گے۔ وہ نئے اور جونیئر سطح کے محکمے کے عملے کی تربیت میں بھی مدد کریں گے۔ بزنس مینیجر مارکیٹنگ مینیجرز اور دیگر ایگزیکٹوز کے ساتھ مل کر کام کرے گا، ضرورت کے مطابق تمام پروجیکٹس پر میڈیا ماہرین کے طور پر کام کرے گا۔ آپ کو روزانہ کلائنٹ کے رابطوں کے ساتھ ساتھ کلائنٹ کے سینئر اسٹاف/ایگزیکیٹوز کے ساتھ کامیاب کلائنٹ تعلقات بنانے اور برقرار رکھنے کے ریکارڈ کو ٹریک کرنا ہوگا۔
GroupM APAC میں، ہمارے لوگ ہماری طاقت ہیں، یہی وجہ ہے کہ تنوع اور شمولیت کی ثقافت کو فروغ دینا ہمارے لیے اہم ہے۔
کردار کی رپورٹنگ
یہ کردار جنرل مینیجر - میڈیا کام کو رپورٹ کرتا ہے۔
کام کے بارے میں 3 بہترین چیزیں:
کلائنٹ جو ہاتھ میں رہنا پسند کرتا ہے اور مزید جاننا چاہتا ہے۔
کام کرتے وقت مزہ کریں۔
ایسی ٹیم کا حصہ بنیں جو ایک ساتھ کام کرتی اور کھیلتی ہے۔
اس کردار میں، آپ کے مقاصد ہوں گے:
تین ماہ میں:
فوری ٹیم کے ساتھ تعلقات استوار کریں۔
میڈیا فروشوں کے ساتھ تعلقات قائم کریں۔
اس بات کو یقینی بناتا ہے کہ ٹیم کے ذریعہ لگائے گئے تمام عمل کے مطابق ہوں۔
چھ ماہ میں:
ماہانہ میٹنگز جو آپ کے ذریعہ چلائی جائیں گی اور ان کو انجام دیا جائے گا۔
ایسی کوئی تبدیلیاں کی ہیں یا تیار کی ہیں جو کلائنٹس کے لیے کسی بھی خریداری کی کارکردگی کو متاثر کرے گی۔
واضح اور جامع مواصلات کی مہارتیں - تحریری اور زبانی۔
12 ماہ میں:
اگلے درجے کے لیے مہارتیں تیار کرنا شروع کر دیں۔
کلائنٹ کی جانب سے گفت و شنید کو سمجھیں اور تیار کریں۔
میڈیا پلانز/کلائنٹس کو اضافی اندرونی اقدامات میں فروخت کرنے کی صلاحیت کے ساتھ فروخت کی مہارت کا مظاہرہ کرتا ہے۔
فوری سپروائزر کے ذریعے دیے گئے KPI کو حاصل کرنا۔
میڈیا کام میں آپ کی دن کی نوکری کیسی دکھتی ہے:
میڈیا ڈیلیوری کے ساتھ ساتھ کمپنی KPIs کے لیے مکمل پورٹ فولیو کے لیے ذمہ دار۔
تفویض کردہ کلائنٹس اور کلائنٹ سروس ٹیم کے لیے بنیادی میڈیا ماہر کے طور پر کام کریں، بشمول میڈیا کی منصوبہ بندی اور خریداری۔ ضرورت کے مطابق دیگر کلائنٹ ٹیموں پر میڈیا کی حکمت عملی تیار کرنے میں تعاون کریں۔
ممکنہ مواقع کی نشاندہی کرنے کے لیے کاروبار کے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ ذمہ دارانہ کام کرنے والے تعلقات کو برقرار رکھیں اور تیار کریں۔
کلائنٹ کے وسیع تر مارکیٹنگ کے مقاصد کی جامع تفہیم حاصل کریں۔
سہ ماہی/نصف سالانہ اور سالانہ زمرے کے جائزوں کا جائزہ لیں۔
مثال کے طور پر آخری تاریخوں کی بروقت فراہمی کو یقینی بنائیں سالانہ میڈیا اسٹریٹجی پریزنٹیشنز (MRG)، ماہانہ پوسٹ خریدتا ہے۔
اصلاح اور/یا منصوبہ بندی اور خریداری کے فیصلوں سے براہ راست متعلقہ مہم کے تجزیے کا جائزہ لیں۔
فیصلوں کی منصوبہ بندی اور خریداری میں مدد کے لیے بیرونی ڈیٹا کے متعدد ذرائع کا تجزیہ کریں۔ ڈیجیٹل اور روایتی ڈیٹا ذرائع دونوں کا استعمال کریں۔
کرایہ پر لینے کی نئی تربیت کے ساتھ ساتھ محکمہ بھر میں جاری تعلیمی پروگراموں کو تیار کرنے میں مدد کریں۔ فعال طور پر نئے ملازمین کی رہنمائی کریں اور محکمہ میں مشترکہ سیکھنے کی حوصلہ افزائی کریں۔
ضرورت کے مطابق کلائنٹ مینجمنٹ ٹیم اور اکاؤنٹ ڈائریکٹرز کے ساتھ مل کر کام کریں۔
اصلاح اور/یا منصوبہ بندی اور خریداری کے فیصلوں سے براہ راست متعلقہ مہم کے تجزیے کا جائزہ لیں۔
برانڈ کے لیے ایکشن پلان تیار کرنے میں مدد کے لیے ڈیٹا کے متعدد ذرائع کا تجزیہ کریں۔
وقتاً فوقتاً کسی بھی نئی میڈیا گاڑیوں (Non – Tv) کی سفارش کریں اور حکمت عملی وضع کریں۔
آپ کیا لائیں گے:
کاروبار کی واضح اور ٹھوس سمجھ
نئے میڈیا پلانرز کو سرپرست اور تربیت دیں۔
کلائنٹ کو میڈیا ڈیلیور ایبلز کے کوالٹی کنٹرول کو یقینی بنائیں۔
کم از کم قابلیت:
مساوی کی معروف یونیورسٹی سے بی بی اے / ایم بی اے ہونا ضروری ہے۔
کم از کم 4-6 سال کا تجربہ ہونا چاہیے۔
MediaCom کے بارے میں مزید
MediaCom برانڈز کو میڈیا کے ذریعے ترقی کو غیر مقفل کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ہم ڈیٹا، ٹیکنالوجی اور تخلیقی صلاحیتوں کے لیے اپنے منفرد سسٹمز تھنکنگ اپروچ کو بروئے کار لاتے ہوئے مواصلاتی حکمت عملیوں کو ڈیزائن کرتے ہیں جو برانڈز بناتے ہیں اور سیلز پیدا کرتے ہیں۔
WPP کے ایک حصے کے طور پر، دنیا کے سب سے بڑے مارکیٹنگ کمیونیکیشن سروسز گروپ، اور GroupM کے حصے کے طور پر، WPP کی میڈیا انویسٹمنٹ مینجمنٹ آرم، ہمارے پاس سب سے امیر ڈیٹا سیٹس اور کاروبار میں سب سے مضبوط بینچ مارکس تک رسائی ہے، جو ہمیں ترقی کے بہترین راستوں کی نشاندہی کرنے کے قابل بناتا ہے۔ اور ہر برانڈ میں صلاحیت کو غیر مقفل کریں۔
ہماری کامیابی کا دارومدار ہمارے دیرینہ یقین سے ہے کہ اگر ہم اپنے لوگوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں تو ہم نہ صرف اپنی ٹیموں بلکہ اپنے گاہکوں کے لیے بھی بہتر نتائج فراہم کریں گے۔ "لوگ پہلے، بہتر نتائج" کا مطلب ہے کہ ہم اپنے گاہکوں کے کاروبار کو بڑھانے میں مدد کے لیے اپنے لوگوں کے کیریئر اور صلاحیتوں میں سرمایہ کاری کرتے ہیں۔
2018 میں، اس نقطہ نظر کی وجہ سے MediaCom پہلا نیٹ ورک بن گیا جس نے سال کے تمام چھ بڑے میڈیا نیٹ ورک ٹائٹل بیک وقت اپنے نام کیے: Adweek, Campaign, Cannes Lions, Festival of Media Global, M&M Global اور WARC Media 100۔ ایجنسی نے WARC میڈیا کو برقرار رکھا۔ 2019 میں 100 ٹائٹل، ایجنسی آف دی ایئر (میڈیا کام اسرائیل) اور سال کی مہم (جیلیٹ – آئی ڈونٹ رول آن شببوس، میڈیا کام کنکشنز اسرائیل) بھی جیتا۔
MediaCom دنیا کے معروف میڈیا کمیونیکیشن ماہرین میں سے ایک ہے، جس کی بلنگ US$13.5 بلین ہے (ماخذ: COMvergence، مارچ 2019)، جس کے 100 ممالک میں 125 دفاتر میں 8,000 افراد کام کرتے ہیں۔ اس کے عالمی کلائنٹ روسٹر میں adidas، Coca-Cola (TCCC)، Dell، Mars، NBC Universal، P&G، PSA، Richemont، Shell اور Sony شامل ہیں۔
مزید معلومات کے لیے www.mediacom.com ملاحظہ کریں۔
ہمیں ٹوئٹر @mediacomglobal پر تلاش کریں۔
facebook.com/MediaComGlobalNews پر ہمیں فیس بک پر لائیک کریں۔
Linkedin.com/company/Mediacom پر LinkedIn پر ہمارے ساتھ شامل ہوں۔
پاکستان کے بارے میں
گروپ ایم پاکستان پاکستان میں عالمی میڈیا انویسٹمنٹ مینجمنٹ آپریشن ہے۔ ہم ڈیجیٹل پلیٹ فارمز پر بڑی ترقی دیکھ رہے ہیں جس میں انٹرنیٹ کی رسائی 87 ملین براڈ بینڈ صارفین اور 85 ملین 3G/4G صارفین تک پہنچ رہی ہے۔
پاکستان میں سوشل میڈیا پلیٹ فارمز میں بھی کافی اضافہ ہوا ہے جہاں فیس بک کے سبسکرائبرز کی تعداد 34 ملین ہے اور ٹک ٹاک نے انسٹاگرام کی جگہ دوسرا سب سے زیادہ داخل ہونے والا سوشل پلیٹ فارم بن گیا ہے۔ جہاں مارکیٹ کی ڈیجیٹلائزیشن تیز رفتاری سے ہو رہی ہے، اس نے پاکستان میں ای کامرس، ڈیجیٹل مواد، ویڈیو پلاننگ سلوشنز، ٹیکنالوجی اور ڈیٹا اینڈ اینالیٹکس جیسی مہارتوں کے لیے مواقع بھی کھولے ہیں۔ گروپ ایم پاکستان ایک قریبی برادری ہے جہاں ہم رائے میں فرق کو اہمیت دیتے ہیں اور اس ترقی کے درمیان ترقی کرتے ہیں۔ اب ہماری متحرک ٹیم کا حصہ بنیں!
GroupM ایک مساوی مواقع کا آجر ہے۔ ہم ہر ایک کو ایک فرد کے طور پر دیکھتے ہیں اور ہم سمجھتے ہیں کہ شمولیت صرف تنوع سے زیادہ ہے – یہ تعلق کے بارے میں ہے۔ ہم اس حقیقت کا جشن مناتے ہیں کہ ہر کوئی منفرد ہے اور یہی چیز ہمیں اپنے کام میں بہت اچھا بناتی ہے۔ ہمیں ایک ایسی کمپنی ہونے پر فخر ہے جو فرق کو قبول کرتی ہے اور حقیقی معنوں میں ان عالمی کلائنٹس کی نمائندگی کرتی ہے جن کے ساتھ ہم کام کرتے ہیں۔